пʼятницю, червня 10

Медведчук і Льовочкін зацікавлені у скасуванні люстраційних законів, – Сергій Іванов (відео)

Олігархи та екс-регіонали намагаються скасувати закон про люстрацію. Блогер та політичний оглядач Сергій Іванов пояснив ІНФОРМАТОРу, кому вигідно скасовувати люстрацію найближчого оточення Януковича. 



– Я можу вам сказати, хто зацікавлений у тому, щоб закон про люстрацію було скасовано. Сообщает http://www.informator.news/

 Це Льовочкін, Медведчук, Опозиційний блок, дуже великий прошарок регіоналів. Тут (у Конституційному суді, – ред.) виступає Німченко, людина Медведчука, і чомусь він на волі. І я не розумію чому. І всіх це влаштовує. Тут треба шукати, кому це вигідно. Десятиліттями ця агентура інфільтрувалась в українську владу, – пояснив експерт.

– Я не кажу, що люстрація це панацея. Це лише перший крок. Люстрація мала відбуватися далі у природний спосіб – за рахунок відборів, прозорих конкурсів, тощо. Можливо, це було б за 20-30-100 років. Результатів ми б точно не побачили. Але це було б. Проте вони хочуть усю структуру зберегти. Я так бачу – проведуть дострокові вибори, де вони, напевно, нормально візьмуть голосів, щоб контролювати ще більше посад і зберегти адмінресурс на місцях. Це і голови місцевих рад, і структури самоврядування, і голови виборчкомів, силовики, судова гілка, – зазначив блогер.

– Я переконаний: це наслідки певного компромісу, який, на жаль, Петро Порошенко як чинний голова держави досягнув з тими силами, які я не можу назвати проукраїнськими, – підсумував Сергій Іванов.