четвер, червня 4

Видовища замість хліба: Міхалков, як гуманітарку, везе в “ДНР-ЛНР” своє нове “безсмертне творіння”


Голодних жителів “республік”, які місяцями не бачать зарплат та пенсій скандальний “геній” російського кінематографу вирішив “нагодувати” духовними цінностями.

Російський режисер Микита Михалков підтвердив свій намір відвідати окуповані бойовиками Донецьк і Луганськ і показати свою нову картину “Сонячний удар”.
 Про це він заявив в інтерв’ю російському агентству ТАСС, повідомляють Патріоти України. За словами Міхалкова, він приїде в так звані “ДНР” і “ЛНР” з прем’єрою, як тільки на фільм буде оформлена ліцензія на показ за кордоном. “Як тільки це відбудеться, чому ні? У мене немає з цього приводу жодних комплексів, що загрожуватимуть або ще щось.

Чому Кобзону, Макаревичу можна, а мені не можна?”- зазначив режисер. “У Києві у мене маса глядачів. Було, принаймні. З іншого боку, якщо поставити на ваги можливість показати картину в Луганську, в Донецьку або те, що мене не пустять до Києва, я вибрав би людей, яким зараз реально непросто. І це те ж саме, що включити в розстрільні списки водіїв, які везуть гуманітарний вантаж.
 Вважайте, що це гуманітарний вантаж”, – додав Міхалков. Як повідомлялося раніше, бойовики анонсували візит Михалкова ще в березні. При цьому СБУ попередила російського режисера, що кордон можна перетинати тільки там, де він контролюється українською владою. В даний час під контролем бойовиків знаходиться близько 400 км кордону України з Росією. 





Джерело: http://patrioty.org.ua/