середу, червня 3

Порошенко приставив до Саакашвілі групу спецпризначенців


Новий голова Одеської ОДА Михайло Саакашвілі зізнався, що за дорученням президента України Петра Порошенка, його охороняє група спеціального призначення.

Новину повідомляє «Преса України». «Мене охороняє група спецназу. У Одесі більш посилена охорона ніж була у Києві. Однак, те що в мене посилена охорона, не означає, що я не спілкуватимуся із людьми. Дистанції між керівником і громадянином не повинно бути. Президент видав додатковий указ з точки зору моєї безпеки, я цього не вимагав», - сказав Михайло Саакашвілі.

Нагадаємо, що новоспечений українець та новопризначений губернатор Одеської області Михайло Саакашвілі запевняє, що в його команді будуть люди із чистими помислами та совістю. «Всім настійно раджу заспокоїтися і не реагувати на всякі плітки про якихось міфічних «кандидатур». У нас буде абсолютно чиста команда з незаплямованих людей», - написав у соцмережі Михайло Саакашвілі. 





Джерело: http://uapress.info/uk/