середу, вересня 16

В Україні є летальна зброя, але потрібна допомога у навчанні військових - генерал НАТО

Україна володіє достатнім арсеналом своєї летальної зброї для оборони своєї території, тому найбільш значуща допомога Заходу Україні може полягати в навчанні українських військових і постачання їх якісним військовим обладнанням. 

Про це заявив екс-головнокомандувач об'єднаними збройними силами НАТО в Європі генерал Райнер Шувірт в інтерв'ю виданню «Радіо Свобода», новину передає «Преса України».

«Моя суб'єктивна думка, що якщо ви наполягаєте, що Україна — партнер і друг Євросоюзу і США — повинна виконувати цю роботу самостійно, ви зобов'язані всіляко їй у цьому допомагати. Це, на мій погляд, означає допомогу в навчанні, яка вже надається», - сказав Шувірт.


Генерал підкреслив, що після спілкування з українськими військовослужбовцями, для нього гранично ясно, як сьогодні Захід може допомогти Україні. За його словами, така допомога може полягати в командному обладнання і оснащенні для спостереження. 

«Але це також може означати надання оснащення... Я не маю на увазі танки або одиниці артилерії — мені здається, в Україні їх достатньо, і вона цього не потребує. У вашому випадку вам дійсно знадобилася б допомога обладнанням для командування і контролю, для спостереження (не супутники, а, наприклад, дрони), радари, щоб виявляти ворожу артилерію, моніторити кордон тощо. Тут я чітко уявляю, як можна допомогти Україні», — зазначив він.




Джерело: http://uapress.info/uk/