Кремль клятвено обіцяє жителям окупованого Криму найближчим часом побудувати 19 кілометрів мостового переходу через Керченську протоку, в той час, як вже багато десятиліть поспіль в Росії не знайшлося коштів і мотивації звести 3 км мосту через річку Лєну в Якутії.
Про це пише блогер pauluskp, новину передає "Преса України".
Стало відомо, що сьогодні в Республіці Саха (Якутія) в черговий раз під лід пішли три "Урали", навантажені вугіллям.
Згідно з повідомленням МНС Росії, вантажівки, вага яких разом з вугіллям становила понад 11 тонн, провалилися під лід "через недотримання безпечної дистанції" під час пересування через замерзлу річку Лєна. При цьому наголошується, що "Урали" виконували планову доставку вугілля з пунктів депонації". Після трагічного інциденту, МНС Росії огородило "місце події" і "виставило пост "ГІБДД"" (ймовірно, прямо на льоду). Коментуючи цю подію, блогер перераховує головні особливості Якутії.
"- Республіка Саха (Якутія) - найбільша територіальна одиниця в світі. Майже в шість разів більше, ніж Україна.
- В Якутії добувають нафту, газ, вугілля, алмази, золото та уран (найбільше в країні родовище). В Якутії багато деревини. Плюс хутро і риба. Багатства величезні, невичерпні, Саудівській Аравії такі і не снилися.
- Основні транспортні артерії Якутії не дороги, а річки.
- Абійський улус Республіки Саха (Якутія), де сьогодні під лід провалилися стародавні вантажівки "Урал" з вугіллям, знаходиться на одній широті з Норвегією, Швецією, Фінляндією, США і Канадою. Уточнення спеціально для тих, хто буде говорити про клімат.
- Самий південний район Якутії, Нерюнгринський, знаходиться на одній широті з Москвою.
- Населення Якутії 958 528 осіб, практично як у довоєнному Донецьку.
- Протягом 300 років основним способом залучення людей для освоєння Якутії залишалися ссилки, каторжні роботи, праця рабів ГУЛАГу. По-іншому імперія мотивувати не могла, незважаючи на величезні багатства регіону. Пробували ще на ентузіазмі, під час будівництва БАМу - але спроба провалилася", - перераховує блогер.
Незважаючи на численні природні багатства, які знаходяться в цьому регіоні, Росія все ж не знайшла коштів побудувати тут мости через річки і рух у цьому замерзлому краї завжди здійснюється по льоду. Більш того, вже в поточному році уряд РФ відклав підписання договору на будівництво мосту через Лєну з компанією, яка виграла тендер, через "зростання політичних та економічних ризиків в країні". В кращому випадку ще раз до цього питання повернуться не раніше 2020 року. Аналізуючи ставлення російської влади до своїх земель, можна зробити висновок, що кримчани ніколи не дочекаються від окупантів ніякого Керченського мосту, так як це вимагає серйозних фінансових інвестицій та необхідних природних умов.
"В Якутії ніяк не можуть побудувати 3-кілометровий міст через Лену (а ширина Керченської протоки від 4,5 до 15 км)", - зазначає блогер.
Раніше ми повідомляли: В окупованому Криму китайський кабелеукладальника JIANGONG 1 після одного тижня робіт по будівництву енергомосту між анексованим півостровом і Російською Федерацією пішов у Комиш-Бурунський порт, в Керчі. Судно, на якому майорів прапор Китаю, вранці 1 грудня покинуло Керченську протоку і за даними місцевих журналістів станом на 14 годин 2 грудня, залишається в керченському порту.
Джерело: http://uapress.info/uk/