понеділок, грудня 14

Аваков різко прокоментував конфлікт із Саакашвілі

Глава Міністерства внутрішніх справ Арсен Аваков різко прокоментував конфлікт, що трапився між ним та главою Одеської обласної державної адміністрації Михайлом Саакашвілі під час засідання Національної ради реформ.


Аваков зазначив, що змушений був плеснути водою в обличчя Саакашвілі. В іншому випадку він вдарив би колишнього президента Грузії.



«Одеський губернатор зірвався в істерику і почав кричати на мене: «Ніхто не має права так розмовляти з Михайлом Саакашвілі.. ти корумпований міністр.. а я чесна людина..». Він перейшов до прямих образ. Я утримався від того, щоб його вдарити – плеснув йому в обличчя водою», - написав Арсен Аваков на своїй сторінці в соціальній мережі.

При цьому очільник МВС у своєму повідомленні не соромився вживати слова образ у бік Саакашвілі. 

«Я давно не бачив настільки здурілого популіста.. Не давав сказати нічого – перебиваючи всіх, включаючи президента. Саакашвілі – пустобрех. Я не збираюся терпіти хамство войовничого мерзотника, який шукає гучний привід для відставки, проваливши роботу на своєму безпосередньому місці. Не маю наміру терпіти хама, людини, що обманює мою країну красивою позою – всі гівнюки, а він у білому», - йдеться в емоційному повідомленні Арсена Авакова.



Нагадаємо, що сьогоднішнє засідання Національної ради реформ закінчилось скандалом. Міністр МВС Арсен Аваков жбурнув стакан в губернатора Одеської області Михайла Саакашвілі.




Джерело: http://uapress.info/uk/