
Те, що Гройсман домігся своєї людини на посаді міністра Кабінету міністрів (Олександра Саєнка), означає, що він буде досить самостійним прем'єром, вважає Володимир Фесенко.
Сьогодні Верховна Рада призначила прем'єром Володимира Гройсмана. Сообщает http://patrioty.org.ua/ Про це нагадує в своєму блозі на Новом времени політолог Володимир Фесенко, інформують Патріоти України.
Те, що Гройсман домігся своєї людини на посаді міністра Кабінету міністрів (Олександра Саєнка), означає, що він буде досить самостійним прем'єром. Він не конфліктуватиме з Порошенком, але свої інтереси буде відстоювати жорстко і працювати на власні рейтинг і політичні перспективи.
Що стосується складу Кабміну – коли в минулому уряді призначали Айвараса Абромавічуса і Наталію Яресько, Андрія Пивоварського, ми теж не знали, що це за люди і чого від них чекати. Подивимося: поспішати не варто.
Думаю, головним реформатором в уряді буде сам прем'єр – у нього, як видно, є смак до реформ. Інша справа – що він буде обережним реформатором. Він не проводитиме надто лібертаріанські реформи, але, тим не менш, реформуванням займатиметься.
Проблема в тому, що озвучений Кабмін злегка дірчастий і різнорідний. Те, що в ньому надто значе число віце-прем'єрів – ненормально; це була плата за компроміс під час створення уряду. До того ж, у Кабмін увійшли дуже різні люди, і Гройсманові ще належить сформувати з них якусь подобу єдиної команди.
Що стосується міністрів – хто чого вартий, покаже практика. Адже ми можемо давати аванси, які згодом не виправдовуються, і навпаки. Проте, є люди з непоганим реформаторським потенціалом – наприклад, Лілія Гриневич, нова міністерка освіти. За іншими напрямками – подивимося. Наприклад, в міністерстві економіки головну роль гратимуть заступники і, швидше за все, буде продовжена політика, розпочата Абромавічусом.
Скільки часу має новий уряд – сказати складно. Гройсманові зараз потрібно показати не результат – зробити це оперативно просто неможливо – але позитивні тенденції щодо економічного зростання, відносну соціальну стабілізацію і, можливо, просування по деяким реформам, зокрема, з питань податкової та реформи дерегуляції.