В Україні змінили процедуру оформлення спадку та квартири. Мін’юст передав права щодо реєстрації на місця, а також пообіцяв знизити вартість, передає прес-служба відомства.
З 1 травня оформлення паперів Сообщает http://www.akcent.org.ua відбуватиметься не лише через приватних нотаріусів та держреєстраторів, а й у центрах надання адміністративних послуг, у сільрадах та у відділеннях «Укрпошти».
Також значно збільшився перелік суб’єктів, які мають право змінювати інформацію в держреєстрах. Приміром, підприємці можуть пройти реєстрацію у якості фізичною або юридичної особи на порталі державних послуг iGov в рубриці «Бізнес».
Першими зможуть оцінити «Укрпошту» жителі Київської, Вінницької та Житомирської областей: на основі цих облдирекцій зараз активно створюється сервіс «Служби державної реєстрації».
До кінця року сервіс введуть ще у Львівській, Дніпропетровській та Рівненській областях.
Вартість послуг «поштового реєстратора» – поки невідома.
Водночас адмінпідприємство повідомило, що вже почало надавати деякі послуги. За три місяці «Укрпошта» видала 83 770 документів. Найпопулярніші – оформлення субсидій, видача довідок про доходи і виписок з реєстру речових прав».