вівторок, квітня 12

Довго не простоїть: На Тузлі побудували першу опору під Керченський міст


Мостовий перехід до окупованого Криму буде складатися з паралельних автомобільної та залізничної секцій.


Росія побудувала першу з 595 опор під міст через Керченську протоку. 


Сообщает: http://patrioty.org.ua/


Про це повідомив інформаційний центр проекту "Кримський міст", передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Опора №173 побудована на острові Тузла, вона стоїть на фундаменті з восьми трубчастих паль, забитих в грунт під кутом.

"Висота цієї опори невелика - 3 метри. Разом з прогонових будов вона підніме міст над сушею приблизно на 7 метрів. У міру просування до акваторії висота опор буде рости. Дорога плавно підніметься і досягне максимальної позначки над судноплавним каналом. Там висота над дзеркалом води складе вже 35 метрів", - розповів головний інженер будівельної дільниці Олексій Ємченко.

Глибина занурення паль під міст на деяких ділянках острова Тузла і акваторії Керченської протоки досягає 94 метрів, на косі Тузла - від 25 до 51 метрів, на керченській стороні, де грунт вважається найбільш сприятливим для будівництва, - 16 метрів.

Нагадаємо, згідно з проектом інституту "Гіпростроймост - Санкт-Петербург" мостовий перехід через Керченську протоку буде складатися з паралельних автомобільної та залізничної секцій. Автомобільна дорога повинна налічувати 4 смуги руху, максимальна швидкість руху по ній становитиме 120 км / год. Пропускна здатність траси - до 40 тис. автомобілів на добу.