суботу, вересня 24

“Я ВАС, ТВ*РІ, ПОРВУ!”, – ВІРА САВЧЕНКО ОБРАЗИЛАСЯ НА “24 КАНАЛ” ЗА ФОТОЖАБУ НА СЕСТРУ (ФОТО)

Сестра Надії Савченко, Віра, відповіла погрозами каналу “24” за розміщену у “Твіттері” фотожабу і коментар щодо голодування льотчиці-нардепа. 

Про це Віра написала на своїй фейсбук-сторінці. Сообщает http://newsonline24.com.ua/

“Я мовчала, але коли з’являється ось таке… То тут мовчати не можна. Нешанований “24 канал”… Чи не ви одними з перших допомогли мені в 2014-2015 роках? Ви активно включилися в роботу! Висвітлювали новини про наших ув’язнених. Надія була для вас світочем. Так що трапилося? А ви, пане Андрію Садовий (мер Львова. – Ред.)? Заспокойте своїх шавок. Із вами ми теж бачилися не раз. Не за моїм бажанням. Спілкувалися. Що у вас пішло не так?!

Ви всі є свідками сили волі Надії. Ій програв Путін. Вона поставила умову і не відступила від неі. Вона народжена бути вільною. Але рабам того не зрозуміти.
За сестру я вас, тварі, порву!“, – написала Віра. “Коли б я не бачила Надію такою як люд в голодомор ’32-33 рр….Я не зустрічала таких як вона.. Я вірю, вона не даремно вижила…”, – додала Віра у коментарі.

Нагадаємо, ЗМІ писали, що Надія Савченко забула оголосити про припинення голодування. Але Тетяна Проторченко 19 вересня написала, що Надія припинила голодування у Каліфорнії, це сталося після зустрічі Президента з матерями полонених бійців.