пʼятницю, вересня 23

Нік Вуйчич: Коли мій син плаче, я не можу його обійняти, але він підходить і обіймає мене

1. Без рук і без ніг нелегко, але гірше – мати інвалідне серце.
Візит Ніка Вуйчича в будь-яку країну – явище, яке привертає до себе величезну увагу.
Нік народився без рук і без ніг. Даже уявити неможливо, через які моральні та фізичні муки довелося пройти йому і його батькам. Сообщает http://www.zvistka.net/

Але ці люди не здалися, і Нік Вуйчич став одним з найзнаменитіших християнських проповідників світу. Своїм прикладом він кожен день вселяє віру і надію в серця мільйонів людей по всьому світу.

Сьогодні його календар розписаний не по днях, а по годинах, – у нього понад 35 тисяч запрошень з усього світу з проханням виступити, і на цьому тижні він відповів на одне – в Україні. Ось уривки з його емоційного спічу.

Без рук і без ніг нелегко, але гірше – мати інвалідне серце. Відчувати себе самотнім. Відчувати, що надії немає. Хочу почати свій виступ з однієї кумедної історії. Одного разу до мене підійшов чоловік, подивився пильно на мене і вигукнув: «Що з тобою трапилося?». А я: «Сигарети!». Сміху в моєму житті багато…

Коли я народився, лікарі сказали моїм батькам, що я не буду ходити. Але мої батьки сказали: «Не знаєш, що можеш, поки не спробуєш». Ніжку мою бачите? У мене два пальці… Peace! («Мир», – прим. ред.). Вони не знали, що я зможу не тільки ходити, але й стрибати, плавати, займатися серфінгом і навіть стрибати з парашутом.

Коли я був дитиною, я не знав, що чекає мене попереду, я бачив тільки розбиті уламки. Я не любив себе, я порівнював себе з іншими і мріяв-мріяв-мріяв про ноги. Я ходив до школи, і багато людей з мене сміялися. Я думав, якою ж буде моє життя, якщо кожен може мене образити? Я думав, я ніколи не одружуся… Ми вже 4 роки разом з моєю дружиною, і у нас двоє синів. Я люблю своє життя і нічого не став би в ньому міняти.