пʼятницю, вересня 9

Гройсман - Зубку: Ще раз так скажеш і я тебе вижену НА..УЙ, - ВІДЕО

Під час годин запитать до уряду прем'єр-міністр України Володимир Гройсман нагримав на віце-прем’єр-міністра, міністра регіонального розвитку будівництва та ЖКГ Геннадія Зубка.

Гройсман - Зубку: Ще раз так скажеш і я тебе вижену НА..УЙ, - ВІДЕО. Повідомляє http://ipress.ua/

Геннадій Зубко зухвало відповів на питання Гройсмана щодо гасіння териконів.
"Що стосується терикону я дав доручення Зубку. Я думаю, зараз Геннадій Григорович проінформує вас, що було зроблено ним на моє доручення", - сказав прем'єр у мікрофон.
Після цього віце-прем’єр-міністр Геннадій Зубко поза мікрофоном сказав: "Я тут при чому, є ДСНС, і є Міненерго. Я дав доручення ДСНС, далі що з мене?".
На що прем'єр заявив "Ще раз так скажеш, я тебе вижену НА..УЙ". Ти мене зрозумів чи ні?", забувши що мікрофон включений.

Нагадаємо, що в червні цього року на засіданні Кабміну глава МВС Арсен Аваков та Геннадій Зубко посварилися через розбіжності щодо особливого статусу Донбасу.