середу, вересня 7

Савченко прийшла в оперу на шпильках і у вишиванці

Депутат Верховної Ради Надія Савченко на відкритті театрального сезону у Київській національній опері продемонструвала новий образ.



Колишня військовослужбовець одягла туфлі на шпильках і вишиванку, у вівторок, 6 вересня. Сообщает http://www.akcent.info/

«У театр я одягаюся як дівчина — витончено, тому що театр для мене — це щось. Потрібно своїм виглядом підкреслити, що ти поважаєш це мистецтво, тому я намагаюся одягнутися треба, щоб прийти і висловити належну повагу театру», — розповіла Савченко. Разом з тим вона підкреслила, що найбільше любить носити військову форму.

Це перший візит колишньої військовослужбовцем в театр після повернення з тюрми. Савченко зазначила, що любов до театрального мистецтва їй прищеплювали з дитинства. Вона також зізналася, що мріяла стати балериною. «Я обожнюю балет. Я цілих два роки тут не була. Коли я перебувала в залі, мені так хотілося танцювати. Ну, не стала я вже балериною, а стала народним депутатом», — заявила парламентарій.

2 вересня Савченко з’явилася в Раді в костюмі з глибоким декольте. До цього депутат вибирала більш суворі костюми.

В кінці травня Савченко відзначилася кількома ексцентричними вчинками. Так, вона роззулася на самому початку першого для себе пленарного засідання парламенту і залізла з ногами в крісло.