понеділок, вересня 19

"Мені байдуже, чи буде Україна в ЄС" - Тука

Сучасна молодь прагне кращого життя в Європі, а не мріє жити в Україні. Таку думку в інтерв'ю журналу "Країна" висловив заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб 52-річний Георгій Тука.
"Моя принципова відмінність від деяких наших політиків у тому, що не зачарований ідеєю вступу України до Євросоюзу. Сообщает http://gazeta.ua/

 Мені абсолютно байдуже. На цьому почав спекулювати Медведчук, відомий маніпулятор. Його чергова теза - "про який європейський вектор України взагалі можна розповідати, якщо нас наступні 20-30 років ніхто не бачить в ЄС", - каже він.

На думку Туки, головне не вступ до ЄС, а життя на рівні з європейцями.

"Хочу, щоб ми жили в таких умовах, в яких живуть люди в ЄС. Щоб у нашій країні правив закон, при владі були професіонали, а не свої люди. Щоб політики займалися політикою, а не лобіюванням бізнес-інтересів. Щоб люди отримували гідну винагороду за свою працю, водночас платили податки, від сплати яких не ставали жебраками.

Хочу, щоб мої діти хотіли жити в цій країні. Було неприємним ударом, коли моя донька, повернувшись зі США, сказала: "Папа, я хочу там жить". Одразу розробив сімейну програму подорожі Україною. З родиною почали їздити. Я готувався, шукав інформацію, під час подорожі розповідав історію того краю, в якому були. Домовлявся заздалегідь про індивідуальні екскурсії. І, врешті-решт, після поїздки дружини з донькою у Львів спитав: "Лізко, як тобі Львів?". "Классно. Папа, когда еще?" Це були зміни і зрушення", - розповідає заступник міністра.

Він вважає, що прагнення жити за кордоном притаманне сучасній молоді, бо там їм здається краще.

"Вони виростають космополітами. Чи то вплив системи виховання, чи освіти, інформаційного простору. Часто спілкуюсь з подругами доньки. Якось у фунікулері підслухав розмову 15-річних дівчат. Не можу сказати, що в захваті від таких дитячих мрій - мешкати в Штатах чи Європі. Але відчуваю відповідальність за те, що ми не змогли створити для дітей таких умов, щоб вони мріяли жити в Україні. Це брак людських побутових нормальних умов. Діти бачать різницю в рівні життя там і тут, і щиро прагнуть кращого", - каже Тука.