понеділок, вересня 5

ДОВЕДЕТЬСЯ СПІЛКУВАТИСЯ. ПУТІН ПІСЛЯ ДОВГОЇ ПАУЗИ ГОТОВИЙ НА ЗУСТРІЧ З ПОРОШЕНКОМ

У Китаї на зустрічі з Меркель і Олландом в основному говорили про кризу в Україні. Президент Росії Володимир Путін не бачить врегулювання нормадского формату і ситуації на Донбасі. Сообщает http://tsn.ua/svit/

 Про це глава РФ повідомив підводячи підсумки саміту "Великої двадцятки" в Китаї. "Ну, так ми (з Ангелою Меркель і Франсуа Олланд - ред.) в основному говорили про українських криза. Що стосується нормадского формату, то добре це чи погано, але іншого варіанту зробити хоча б спроби врегулювання немає. Тому, звичайно, Росія цей формат буде підтримувати", - зазначив президент РФ. Читайте також: Путін перерахував всі образи Росії на Захід Президент Росії також повідомив, що вже давно не спілкувався з Петром Порошенко, зазначивши, що "немає сенсу просто відзначатися самим фактом зустрічі". "Ну, напевно, куди подітися. Доведеться спілкуватися. Але я сказав і федеральному канцлеру і президенту Франції, що питання не в тому, щоб зустрічатися чи не зустрічатись. Питання в тому, щоб ці зустрічі вели нас до якогось позитивного шляху врегулювання. Я вважаю немає сенсу просто відзначатися самим фактом зустрічі ", - зазначив Путін.
 За його словами, з Петром Порошенко він уже давно не спілкувався. "У мене склалося таке враження, що зустрічатися заради зустрічі ніхто і не хоче. Ну, може крім самого Порошенка. Я не знаю. Я з ним уже давно не розмовляв ", - додав Путін.