суботу, вересня 10

Руслана відкрила вражаючу таємницю про життя з чоловіком (фото)


Співачка Руслана записує новий альбом на вершинах гір, аби ще більше привабити чоловіка, про це розповіла у передачі “Світське життя” на телеканалі 1+1.


“Я була дика і дикою лишаюся. Мені недостатньо студії, не хочеться працювати у студії, цей кубік вже замаленький. Повідомляє http://www.rezonans.pp.ua/ Я вирішила поїхати у Карпати, забрати з собою всі мікрофони, піднятися на найвищі гори, я шукаю зараз найбільш сакральні місця, стаю там і чекаю вітру, грозі і записую в цих умовах новий альбом. Кожна жінка мене зрозуміє. Коли кохана людина підходить і каже: “респект, я тебе кохаю”, у мене виросли крила, я кажу: “Саша, я можу спланувати ще одну експедицію у Карпати”. Він каже: “звичайно”, а я кажу: “а можна на цілий рік поїду?”, він погодився. Так що я планую протягом цілого року бути у Карпатах, звичайно з перервами. Я не стидаюсь сказати на камеру, я це роблю для того, щоб мій чоловік подивився на мене іншими очима, ще більше закохався і ще вище підняв на руки і зрештою хотів ще більше”, – говорить співачка, повідомляєКорупція.Стар


Нагадаємо, Руслана розповіла, що не вважає, що Львів достатньо доклав зусиль, щоб отримати право на проведення Євробачення наступного року.

“Дуже шкода і мені здається не дуже ми львів’яни поборолися, так об’єктивно говорячи. Дивлячись презентацію міст, я бачила, що Дніпро, Харків і Київ просто розривали на собі сорочку, боролися до останнього, було видно, що ці міста нічого іншого не хотіли крім Євробачення”, – сказала співачка.

Джерело