четвер, вересня 15

Непереможний чемпіон світу знайшов слабку сторону українця Усика

Знаменитий український боксер Олександр Усик ментально слабкий. Таке несподіване думку висловив досі непереможний чемпіон світу у важкій вазі Кшиштоф Гловацький напередодні бою з нашим співвітчизником. Сообщает http://www.akcent.info



“Так як Усик тут зі своїм психологом, це означає, що він не такий сильний ментально, як про це думають деякі люди. У мене немає психолога, і він мені не потрібен. Мені потрібно тільки трохи заспокоїтися”, – сказав Гловацький

Крім того, чемпіон WBO зазначив, що не має наміру розкривати своїх планів на бій з українцем.

“Хто я є насправді покаже бій в суботу. Мене не цікавить сила суперника, я сконцентрований на собі. Я в дуже хорошій формі і виграю цей поєдинок. Тактичний план є в моїй голові, тепер залишається тільки виконати його. Але я не буду розкривати деталі “, – резюмував 30-річний поляк.

Нагадаємо, що бій Усик – Гловацький відбудеться 17 вересня в Гданську.