пʼятницю, вересня 9

Користувачі повідомляють про нову шахрайську схему в партнерстві з Kyivstar

Увага, шахрайська схема в партнерстві з Kyivstar Сиджу в захваті і радості за винахідливість співгромадян. Уміють заробляти гроші!
Їду з ефіру додому, ввожу в гуглі "цитати сучасних українських письменників", готуюсь до нової підбірочки у боротьбі з підмурками ворожої духовності Сообщает http://antikor.com.ua/

На третьому запропонованому сайті зверху написано мій запит, шото там читати онлайн і нижче кнопка "продолжить". Жму. Сайт блимає зміною доменів, і паралельно мені приходить смс: ви платно підписалися і тепер ми щодня будем як і щойно знімать з вас 4,25 грн. А не хочете- пишіть Стоп на цейво номер. Один клік, людоньки! Я така: ага, я зараз ще "стоп" пошлю на оставшиєся гривні, дулі.

Звоню в Київстар. Дєвушка каже, шо да, це наші партнери Інформ Мобайл (чи якось схоже, я не розчула). Я кажу: а як вони отримали мій номер і доступ до мого рахунку?! Дєвушка так заспокійливо: ну Ви же с мобільного інтернета заходілі, а ето наш партньор, контент-провайдер! Я кажу: а нічошо вони обманом заставили нажать кнопку, притворившись шо там скрито текст? І шо не попередили про зняття коштів і суму? І не задали контрольного питання, а всього після кліку вже хопа- і ти на довічній підписці по 4,25 в день? А "Київстар" мені такий: ну ето же ви подпісалісь на платную рассилку, чьто ви от меня хотітє.

Я скажу, що я хочу. Я хочу, щоб мобільний оператор, що офіційно назвався мені партнером шахраїв, поніс відповідальність за незаконне заволодіння грішми в особливо великих розмірах (я в умі вже помножила кількість кліків на 4,25) і за незаконне надання третім особам доступ до моєї приватної інформації, якою є мій мобільний номер та приватний рахунок, на який я кладу гроші згідно угоди з компанією Київстар.

Шукаю юристів, та експертів, що готові обговорити в прямому ефірі "Європи Плюс" зі мною такі оборудки. Поширюйте, друганове, разом подужаєм!