Єдиним, кого в Україні не беруть епідемії і кризи – залишається Ігор Коломойський.
За рік він непогано заробив на ринку природного газу, електроенергії та вугілля, коли скористався політичним впливом на владу і домігся відновлення імпорту російських енергоносіїв на користь своїх підприємств, само собою, ніж загнав у борги колись прибуткові державні «Центренерго» і «Енергоатом», перенаправивши бюджетні мільярди на рахунки своїх фірм.
Як інформує Replyua.net, про це на своїй сторінці в Facebook пише блогер, ветеран АТО Валерій Прозапас.
За рік він непогано заробив на ринку природного газу, електроенергії та вугілля, коли скористався політичним впливом на владу і домігся відновлення імпорту російських енергоносіїв на користь своїх підприємств, само собою, ніж загнав у борги колись прибуткові державні «Центренерго» і «Енергоатом», перенаправивши бюджетні мільярди на рахунки своїх фірм.
Як інформує Replyua.net, про це на своїй сторінці в Facebook пише блогер, ветеран АТО Валерій Прозапас.
Він зазначає, тепер прийшла черга ринку. Управлінці Коломойського з підконтрольних йому компаній цього сектора вимагають від держави ввести додаткові мита на імпорт палива в Україну в розмірі 8,5% – що зробить його «Укртатнафту» з «Укрнафтою» фактичними монополістами, і призведе до зростання цін на бензин і дизель для українських споживачів.
І традиційно, з втратами для бюджету – Коломойський принципово не платить податки, всі його активи штучно тримаються на межі банкрутства, що доведено неодноразово.
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) місяць тому вже намагалася піти проти такого антиринкового вимоги через маніпулювання цифрами і розрахунками.
Але Коломойський вміє бути наполегливим, і крім підконтрольних держслужбовців і депутатів, для просування своїх інтересів, підключив інструменти пропаганди, свої канали і «журналістів », які торпедують національний інтерес на догоду своєму господареві – напередодні чергового розгляду його ініціатив в МКМТ.
За словами прозапас, тепер Коломойський шантажує лобіюванням не просто введенням мита, а взагалі забороною на імпорт палива і введенням квот.
Наслідками таких рішень точно стануть подальша деградація економіки України, зростання цін і збільшення безробіття, енергетична криза тощо.