понеділок, березня 30

США дозволяють Росії вести війну проти України - конгресмен


Уряд США дозволяє Росії вести свою гру проти України. 
Про це під час свого інтерв'ю заявила член Конгресу США Марсі Каптур, новину передає "Преса України".
 "Я була і є одним з офіційних американських політиків, які відчувають, що у нас є зобов'язання, тому що ми підписали цю угоду (Будапештський меморандум).
 Щодо того, що було в Мінську і як це відповідає дійсності, то у мене є досить істинний моніторинг того, що там зараз відбувається. Були порушення, стало трохи краще з технічної сторони і якщо тільки розглядати ситуацію поверхнево, є багато інформації і того, про що ми говорити не можемо, але я бачу ситуацію так: Росія посилює свої позиції, і ми певним чином дозволяємо їй грати проти України, як цю ситуацію не розглядай.
 Тому я дуже стурбована щодо порушень цієї (Мінської) угоди", - сказала вона. "Я вважаю, що переговори завжди дуже важливі, дуже важливі спроби слідувати букві угоди, щоб всі сторони усвідомлювали, під чим поставили свій підпис. І у мене в зв'язку з цим проблема, яка пов'язана з Будапештським меморандумом. Його підписали в 1994 році. Україна погодилася здати свою ядерну зброю і отримала обіцянку", - сказала вона.
 Нагадаємо, раніше повідомлялося, що президент США Барак Обама в найближчі дні може прийняти рішення про надання українським військовим летальної оборонної зброї. Про це під час свого інтерв'ю заявила представник штату Огайо в Конгресі США Марсі Каптур. "Я цим ранком з усіма своїми колегами підписала лист президенту від комітету з питань співробітництва з питань оборони. Ми просили його посунути розклад, який би розклад у нього не був у нього в голові, щоб прямо зараз дозволити відправку.", - зазначила вона.
 Крім того конгресмен зазначила, що Україна повинна готуватися до найгіршого сценарію розвитку ситуації оскільки безпека України знаходиться на "європейському рівні". Також Каптур додала, що найбільш важливим питанням в даний час є не надання зброї, а оборона українсько-російського кордону. "І навіть більше, ніж зброя, значить створення охорони кордону, який Росія не зможе просто так перетнути. І саме його повинні охороняти представники волелюбних країн", - сказала політик.


Джерело: http://uapress.info/uk/