четвер, грудня 17

Саакашвілі відповів Путіну: «Я його розумію, йому важко»

Губернатор Одеської ОДА Михайло Саакашвілі відповів на звинувачення російського президента Володимира Путіна. Лідер РФ зневажливо поставився саме до Саакашвілі, коментуючи інцидент між Аваковим та екс-президентом Грузії. 



Саакашвілі із не прихованим сарказмом пожалів Путіна, та пояснив, що саме «зможе повністю знищити Володимира Володимировича та його імперію».



«Ну не може Володимир Володимирович про мене забути, йому дуже не подобається моя робота в Україні, і я його розумію. Якщо ми зламаємо хребет корупції в Україні і дійсно проведемо глибокі реформи, вся його імперія брехні розпадеться як картковий будиночок. Путін черговий раз збрехав, що американці не дали мені візу, у той час як у мене стоїть трирічна робоча віза. Тільки по відношенню до мене він так забрехався, що скоро йому знадобиться пластична операція і на носі, щоб він у нього не виріс», - аписав Саакашвілі у соціальній мережі.

Варто відзначити, що коментар Путіна обурив і здавалося б опонента Саакашвілі – міністра внутрішніх справ Арсена Авакова. Так, Аваков обізвав думку російського президента Володимира Путіна «упирівською» і порадив йому не лізти в українську політику.

Нагадаємо, сьогодні, 17 грудня, Путін прокоментував російським журналістам скандальне відео сварки Авакова та Саакашвілі.


Так, Путін під час щорічної прес-конференції заявив, що Саакашвілі під час президентства в Грузії розколов країну і тепер зайнялася експортом політичних діячів.

Джерело: http://uapress.info/uk/