вівторок, липня 19

"Боротьба" з рекламою в Ужгороді: місцева влада дозволить встановити 150 нових носіїв

Нещодавно 7dniv.info  уже писав про протистояння, яке виникло між міською владою Ужгорода та місцевими підприємцями, котрі займаються зовнішньою рекламою.

 Йшлося про те, що чиновники хочуть перерозподілити рекламний ринок «між своїми», придушивши тим самим діяльність інших фірм. Сообщает http://7dniv.info/


Розуміючи, що підприємці мають дозволи на розміщення об’єктів на 4-5 років, влада постійно висуває все нові й нові вимоги та встановлює правила, які не дають нормально працювати та розвивати невеликий бізнес.

На сайті Ужгородської міськради, оприлюднено регуляторний акт "Про зміни до рішення міської ради від 04.06.2004 № 315". 

У документі йдеться про новий розмір місячної плати за тимчасове користування місцями комунальної власності для розміщення рекламних засобів.

Даним актом пропонується збільшити розмір базової місячної ставки платежу за 1 кв. м. рекламного засобу в 5 разів в центральній зоні, в 3 рази в серединній зоні і в 2 рази в периферійній зоні, що буде складати 240, 108, 48 грн. за наземні рекламні засоби, відповідно до зони розташування і 90, 36, 12 грн. за наземні і дахові рекламні засоби.

Підприємці кажуть: коли цей акт погодять на сесії й оренда таки підвищиться, то багатьом доведеться відмовитися від своєї діяльності, адже вона стане просто невигідною.



Проте й на тому не закінчилося: у місті виділили 150 нових «точок» для встановлення нових рекламних об’єктів (на скрін-шотах вони відзначені чорним кольором). На інтерактивній карті, розміщеній на сайті міської ради, закріплено 70 об’єктів під одного з депутатів та ще 80 під мукачівську фірму. Багато нових носіїв будуть встановлені у тих місцях, звідки ще 2 роки тому за вимогою місцевих активістів їх познімали, оскільки ці об’єкти дуже псували вигляд міста.


Варто зауважити, що, окрім «своїх», розміщувати рекламу в нових точках не дозволяють нікому. Підприємці, які воюють з владою, намагалися отримати дозвіл, але їм відмовили…