неділю, серпня 2

«Забили палю 80 метрів! На наступний день палі немає», - на будівництві Керченського мосту почалися проблеми


На будівництві багатокілометрового мостового переходу через Керченську протоку почалися перші, але досить прогнозовані проблеми з будматеріалами, а також з грунтами, в яких вже починають безслідно зникати величезні 80-метрові палі. 
 Після пишного анонсування початку будівництва моста через Керченську протоку, виявилося, що на окупованому Російською Федерацією Кримському півострові майже немає будматеріалів, з яких повинні були початися вже підготовчі роботи на кримському березі. «Є на сьогодні певні проблеми з підвезенням будматеріалів з нашого боку, тому що місцевих матеріалів у нас не вистачає. Відсипання дамби потрібно виробляти більш якісними матеріалами, ніж ті, що є у нас в найближчому оточенні», - розповів сьогодні місцевим ЗМІ «депутат» кримського «парламенту» якийсь Шпєров.

«Депутат» Шпєров знову висловив повну впевненість, що в 2018 році через Керченський міст поїдуть перші автомобілі і поїзди. Але не все так райдужно в цьому грандіозному будівництві моста через Керченську протоку. На інтернет-форумах і в соціальних мережах вже починає з'являтися перша інформація про проблеми з 80-метровими палями, які забивають у ґрунт для будівництва так званого «технологічного мосту» з російського берега на український острів (косу) Тузла.
 «Зараз б'ють палі для тимчасового технологічного мосту. Розповідь очевидця: забили палю 80 метрів! На наступний день палі немає. Зате з фінансування немає проблем. Поки», - повідомляє один житель Керчі. Також пропонуємо читачам «Преси України» кілька коментарів самих кримчан під вищевказаними висловлюваннями «депутата» Шперова з соціальних мереж та інтернет-сайтів. *** Їм аби з'ясувати про проблеми півтора року знадобилося? Почалося))) Хм... Якось співпало з новими санкціями, так би ще півроку замилювали очі))) Поганому танцюристу і.................. чомусь не здивували!


Тобто надія поки не пропала. Але віри вже замало. Потрібно ще авто-мото-авнопробіги влаштовувати. Ось найголовніше - адже протока українська. Та й вчорашня заява глави Ощадбанку Росії про те, чий Крим... Узгоджувати параметри мосту і сам дозвіл на будівництво потрібно брати в України. В іншому випадку Росію по судах затягають. В даному випадку слід писати повний формат літочислення, а то незрозуміло, у 18 році - це до 2118 або 2218. Думається, саме до цих років нафта буде коштувати 100USD за барель і з фінансами вже точно не буде ніяких проблем!!! 





Джерело: http://uapress.info/uk/