На будівництві багатокілометрового мостового переходу через Керченську протоку почалися перші, але досить прогнозовані проблеми з будматеріалами, а також з грунтами, в яких вже починають безслідно зникати величезні 80-метрові палі.
«Депутат» Шпєров знову висловив повну впевненість, що в 2018 році через Керченський міст поїдуть перші автомобілі і поїзди.
Але не все так райдужно в цьому грандіозному будівництві моста через Керченську протоку.
На інтернет-форумах і в соціальних мережах вже починає з'являтися перша інформація про проблеми з 80-метровими палями, які забивають у ґрунт для будівництва так званого «технологічного мосту» з російського берега на український острів (косу) Тузла.
«Зараз б'ють палі для тимчасового технологічного мосту. Розповідь очевидця: забили палю 80 метрів! На наступний день палі немає. Зате з фінансування немає проблем. Поки», - повідомляє один житель Керчі.
Також пропонуємо читачам «Преси України» кілька коментарів самих кримчан під вищевказаними висловлюваннями «депутата» Шперова з соціальних мереж та інтернет-сайтів.
***
Їм аби з'ясувати про проблеми півтора року знадобилося?
Почалося))) Хм... Якось співпало з новими санкціями, так би ще півроку замилювали очі)))
Поганому танцюристу і.................. чомусь не здивували!
Тобто надія поки не пропала. Але віри вже замало. Потрібно ще авто-мото-авнопробіги влаштовувати.
Ось найголовніше - адже протока українська. Та й вчорашня заява глави Ощадбанку Росії про те, чий Крим...
Узгоджувати параметри мосту і сам дозвіл на будівництво потрібно брати в України. В іншому випадку Росію по судах затягають.
В даному випадку слід писати повний формат літочислення, а то незрозуміло, у 18 році - це до 2118 або 2218. Думається, саме до цих років нафта буде коштувати 100USD за барель і з фінансами вже точно не буде ніяких проблем!!!
Джерело: http://uapress.info/uk/