середу, серпня 31

Голова Департаменту патрульної поліції про “ганьбу” в Миколаєві: Це мій прокол

Голова Департаменту патрульної поліції України Євген Жуков заявив, що співробітники, які не застосували необхідні заходи під час інциденту у Миколаєві, будуть звільнені, і він сам також готовий понести покарання.


“Парочка неадекватів, які відчули себе господарями світу, поставили на вуха все місто…у присутності декількох екіпажів патрульної поліції!!!Повідомляє http://www.unn24.com.ua/ Ганьба”, – прокоментував Жуков резонансний випадок на своїй сторінці у Facebook.



“Я впевнений, що величезна кількість співробітників патрульної поліції переглядають це відео по кілька разів, аналізуючи всі моменти, сто відсотків, – з почуттям сорому за своїх співробітників”, – написав глава департаменту.

“Хто винен? Як правило, винен командир. А командир, на даному етапі, – я як начальник Департаменту Патрульної Поліції України! Недопрацював, недогледів”, – заявив Жуков.

“Покарання понесуть усі причетні співробітники і я зрозумію, якщо керівництво Національної Поліції прийме рішення покарати мене як керівника Патрульної поліції України!” – написав він.

“Нічними хуліганами займається ГУНП міста Миколаєва, і їх чекає покарання. І, сподіваюся, що незабаром, прокуратура і суд будуть на нашій стороні”, – резюмував Жуков.