неділю, серпня 28

ЗБАНКРУТІЛИЙ БІЗНЕСМЕН ЗАХОПИВ ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ В МОСКВІ І ЗВЕРНУВСЯ ДО ПУТІНА (ВИДЕО,ФОТО)

Відділення "Сітібанку" в Москві захопив і взяв у заручники людей житель Москви, збанкрутілий підприємець Арам Петросян 1961 року народження.


Його зумів ідентифікувати "Дощ" за допомогою програми Findface, що розпізнає обличчя на фотографіях, а джерело "ТАСС" підтвердило. Повідомляє http://djerelonovun.blogspot.com/

На його Youtube-каналі сьогодні з'явилося відеозвернення до президента РФ Володимира Путіна, в якому підприємець заявив, що сьогодні піде "на різке резонансне порушення кримінального кодексу РФ".

"Буде величезний резонанс не тільки в Росії, але й, повірте мені, я розумна людина, в усьому світі", - попереджає Петросян.

Він розповідає про проблеми з банкрутством у Росії і пропонує вирішувати цю проблему створенням спеціального інституту.

Ми ведемо онлайн-трансляцію подій.



"Сьогодні, 24 серпня, я піду на різке резонансне порушення кримінального кодексу РФ. Резонанс буде величезним - не тільки в Росії, але й, повірте мені, я розумна людина, в усьому світі.

"Чому я йду на цей крок? Тому що іншого шляху вже не залишилося донести до вас, до широкого розголосу, що є велика, величезна проблема в Росії. Це як холера, чума, бич, який осідлав більшість нашого народу. Йдеться про банкрутство юридичних та фізичних осіб.

"Мені, повірте, втрачати нічого. Все, що було, я вже втратив. Йдучи на цей крок я ставлю дві вимоги. Я - громадянин Росії, я маю право вимагати. Перше: визнати на держрівні банкрутство фізосіб і юросіб хво-ро-бо-ю.
Друге: створити на держрівні новий інститут, який вирішуватиме ці проблеми. Назвемо його "Лікарнею для бізнесменів".


Невже вам не доповідають, що чинять ці колектори, що чинять ці пристави, так звані менти, чиновники? Це джерело доходів для них. Для наркоманів, алкоголіків, ВІЛ-інфікованих є лікарні. Для терористів, які здалися, у держави є можливості створити реабілітаційні центри. З об'єктивних або суб'єктивних причин, якщо людина стала банкрутом, що на неї чекає? Чорна мітка, вовчий квиток – відпрацьований матеріал.

Як створити цю лікарню? Я ще в 2012 р.  в день так званого апокаліпсису приїхав до вашої приймальні. Я надів одяг Діда Мороза, свою помічницю одягнув Снігуронькою, аби пробитися. Ці проекти у вас, вони є актуальними й досі. Для створення цього інституту не потрібно ані копійки бюджетних грошей.

Якщо раптом я залишуся живим, тоді я по-людськи вас попрошу – будьте моїм громадським адвокатом".

Джерело Новин