суботу, вересня 10

Як Сумська 50 років святкувала: оголені фото і танець живота на банкеті

Акторка відвела душу на власному святі




-Олю, з ювілеєм! Многая літа! Усі квіти сьогодні до ваших ніг! Повідомляє http://www.unn24.com.ua/

-Дякую, я зворушена!

Ольга Сумська


-Ви багато разів відмовлялися від відвертих фотосесій, відмовляли еротичним журналам. Журнал Playboy пропонував навіть гроші, а тут до 50-річного ювілею зважилися.

-Так, тому що це той період, коли хочеться якихось нових відчуттів.

-Не було зовсім ніяких сумнівів, щоб роздягтися, оголитися?

-По-перше, я порадилася з чоловіком, спитала, чи можна. Він мені дозволив.

-А яка була реакція рідних? Доньок?

-Хто дійсно найкраще відреагував, то це моя старша донька. Там була кумедна ситуація. Як раз на мій День народження вона виставила цю фотографію і підписала: “Мамо, з Днем нарождження!” в себе на сторінці у інстаграм. Телефонує їй її коханий і каже: “Ти що? Здуріла? Прибери свою фотографію, я тобі не дозволяв цього!” Тобто, він нас сплутав. Для мене це найбільший комплімент!

Ольга Сумська


-Тут є світлина з весільною сукнею. Можливо, це натяк чоловіку на справжнє пишне весілля, якого не було?

-Я все життя натякаю чоловіку. Можливо, колись це станеться – пишне весілля до 25 років подружнього життя.

-Це коли буде?

-Незабаром.

-Ювілей за ювілеєм.

-Маю надію, що тоді він зважиться. Ми, жінки, завжди чекаємо від чоловіків таких сміливих пропозицій, а вони все їх не роблять.

-Дивлячись на світлини та на вас, неможливо повірити, що вам вже 50. Ви не приховуєте, що робите ін’єкції краси. Хтось позаочі, а особливо після фотосесії, каже про пластичні операції.

-Це все моє.

-Все натуральне після двох дітей?

-Господь свідок, що тут ніяких хірургічних втручань не було. Ноу-хау в косметології сьогодні дозволяють жінці триматися якомога довше в хорошій формі.

-А що є? Ботокс?

-Я боюсь його. Я його декілька разів робила, але зараз категорично відмовилась, адже це не я. Немає щирості, харизми.

-Ви, Олю, працеголік. Працюєте не тільки над власним тілом та зовнішністю, але й працюєте у власний День народження.

-Так, це і є головний секрет хорошої форми. Я не даю собі розслаблятися, робота тримає у тонусі.

Ольга Сумська
-Ви зустріли 50- річчя на сцені, грали виставу. Віталій Кличко назвав вас сексуальною.

-Це комплімент, дуже важливий.

-Можу припустити, що Віталій ще й залицявся колись?

-Чесно зізнаюсь, коли Віталій стоїть поряд, я висока жінка, під 180 см, я на таких високих підборах і все одно нижче його на голову. І таке хвивання, я таке дівчисько одразу, що меня навіть інколи хочеться, щоб він позалицявся, тому що це супермен, що там казати.

-Після вистави свято продовжилося великими банкетом. Вам вдалося зібрати всіх ваших чоловіків.

-Їх же ж небагато.

-Від колишнього чоловіка як вам компліменти?

-Я його дуже шаную за це. Тому що він знає про мене дуже багато такого з дитинства. Я була до 16 років дійсно гидким каченям, з окулярами, вища за всіх у класі, зігнута завжди. Не знала про себе нічого. Тільки потім, коли вступила до театрального, педагоги відкрили очі, як-то кажуть.

-Могли б ви собі уявити 25 років тому, коли йшли від одного чоловіка до іншого, що на вашому ювілеї буде така ідилія?

-Це було дуже бурхливе розлучення, нам є, що згадати. Ті конфлікти, які колись були, зникли, і все вирівнялося. І сьогодні ми в найкращій іпостасі своїх стосунків: граємо на одній сцені, спілкуємося, обіймаємося, шануємо один одного.

Ольга Сумська
-Влада Литовченко розповіла, що подарувала вам гроші на ремонт в новій квартирі. Розповідайте! Скоро новосілля?

-Чесно кажучи, про це не хотіла говорити, але поставили мене у глухий кут. Ми наважилися трохи розширити квадратні метри, адже нам вже затісно.

-Я так розумію, це був такий подарунок родині і собі до 50- річчя.

-Власне, так. Я мріяла про свій окремий будуар, якусь ванну. І так мені цього хотілося! Дай, Боже, щоб це нарешті сталося.

-Тобто, усі свої мрії в цій квартирі ви втілюєте. Маєте окрему гардеробну?

-Ну, хіба я не заслуговую на особисту гардеробну?

-У свій День народження “Світське життя” запропонувало вам експеримент і сюрприз для гостей. Ви погодились на цю невеличку авантюру, станцювали східний танець.

-Так, було яскраво и темпераментно.

-Ви не розгубили свої навички за 20 років що минули з моменту виходу серіалу “Роксолана”.

-Навпаки, надбала їх.

-Тренувалися вдома?

-А воно в крові. Я обожнюю східні мелодії, і як тільки я їх чую – звідкись береться ця органіка, ці рухи. Роль в мене увійшла. Тоді ми навчалися у професіоналів і це були незабутні уроки танців.

Ольга Сумська
-Дякую, що завітали до нас у студію! З ювілеєм!

-Дякую! Я щаслива!



ДжерелО: svitske.1plus1.ua