вівторок, вересня 13

ДЛЯ МЕНЕ БІЛЬШЕ НЕ ІСНУЄ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, – САВЧЕНКО

Народний депутат України Надія Савченко відверто розповіла про своє ставлення до Президента Петра Порошенка.
На думку Савченко, Порошенко недостатньо робить для своєї країни і народу. За її словами, вона не має довіри до Президента України, оскільки «бачить його наскрізь». Сообщает http://de-facto.cc/

«Я і зараз відвертаюсь від нього, оскільки хтось може обманювати себе, а я бачу людину наскрізь. Я подякувала його за роботу, яку він виконав, за те, що він уже у кінці вів переговори з Путіним, за те, що це дало результат. Просто я знаю, що можна було зробити більше», – обурено зауважила в інтерв’ю Гордону нардеп.

Крім того, вона зазначила, що після того, як Петро Порошенко відмовився вийти до матерів полонених, які останнім часом голодували під стінами Адміністрації Президента, для неї глави держави взагалі більше не існує.

«Президент – це зовсім чужа для мене людина. І ситуація в країні не така легка, щоб посміхатися. Я не млію при вигляді великих. На жаль, після того, як матері голодували і ночували на землі, а Президента, бачите, не опустився до їх рівня, не вийшов до них і навіть не запросив до себе на розмову, Президента в Україні для мене більше немає», – наголосила Савченко.