четвер, вересня 22

Руслана приголомшила всіх українців своєю заявою (ФОТО)

Для нашої країни слово «Мир» сьогодні означає неймовірну самоорганізацію. Ми, кожен з нас, сьогодні особливо розуміємо та усвідомлюємо цінність даного слова.  Сообщает http://www.amn.com.ua/

За Мир і Спокій мільйони таких як я, стояли на Майдані. За Мир і Спокій віддавали і віддають сьогодні життя тисячі найвідважніших та найгероїчніших людей нашої країни. За Мир і Спокій у всьому світі сьогодні бореться наша країна. Колись, за часів СРСР, слово “Мир” було не більше, ніж гасло на першотравневих парадах. У незалежній Україні сьогодні для мене слово “Мир” означає: “боротися, щоб зберегти мир”. Україна, як ніхто знає, що Мир потрібно берегти і цінувати щомиті! За сучасних технологій зброї, втратити Мир можна за мить, а відновлювати його доведеться поколіннями Також співачка розповіла, що кожен день невпинно молиться за Мир в Україні: “Мир варто захищати. Мир і спокій – ці слова я повторюю у своїй молитві щодня. З Днем Миру! Мрію, щоб Мир був завжди справжнім і непохитним. Нехай світло і енергія сердець, що пульсують одними й тими ж мріями та бажаннями, зробить Мир вічним! Я проти руйнації, окупації, агресії. Я проти війни. Я за Мир, як і мільярди інших людей на планеті, що безмежно люблять і цінують життя, яке дав нам наш Творець!”, передає Корупція.Стар