четвер, вересня 1

Як можна чесністю заробити більше, ніж злодійством: Бездомний з Таїланду одним вчинком круто змінив життя

Бездомний чоловік, який знайшов дизайнерський гаманець з грошима і повернув його власнику, був винагороджений за свій вчинок роботою і житлом.
Сообщает http://patrioty.org.ua/

У 44-річного Воралопа (Woralop), бездомного з Таїланду, в кишені було лише 9 бат (близько 25 центів), коли він знайшов дизайнерський гаманець Hermes з 20.000 бат (близько 580 доларів) і кредитними картами. Замість того щоб купити собі що-небудь з їжі і витратити гроші на себе, він відразу ж відправився в поліцейський відділок, щоб повернути гаманець і весь вміст його власнику. Про це розповідають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости:Чесний і благородний вчинок чоловіка не залишився непоміченим.



Власник гаманця, 30-річний Нітті Понгкріангйос (Nitty Pongkriangyos) був такий щасливий, коли поліція повідомила йому про знахідку, що запропонував Воралопу роботу на своїй фабриці в Бангкоку.



Нитті каже: "Я був сильно здивований, коли мені подзвонили з поліції і сказали, що у них мій гаманець - я навіть не знав, що втратив його! Моя перша реакція була" Уау! "Якби я опинився на місці цієї людини - без грошей - то, напевно, забрав би гроші собі. А він, бездомний і з дрібними грошима в кишені, відніс його в поліцію, щоб повернути власнику. Це характеризує його, як добру і чесну людину. Якраз таку, які нам на фабриці і потрібні ".



30-річний власник портмоне спочатку запропонував бездомному винагороду в розмірі 2.000 бат (близько 58 доларів), але потім вирішив запропонувати йому роботу на своїй фабриці металоконструкцій.



Тепер Воралоп працює на фабриці Нітті, отримує зарплату 11.000 бат (майже 320 доларів), більше не живе на вулиці і з надією дивиться на своє майбутнє.

Таріка (Tarika), дівчина Нітті, що розмістила фотографію Воралопа в соціальних мережах, сказала в одному з інтерв'ю місцевим ЗМІ: "Воралоп - це прекрасний приклад того, що доброта завжди окупається. Якщо ви добрі до інших, то і інші добрі до вас".

  


Сам чоловік каже: "Я так вдячний за шанс змінити своє життя! Тепер у мене є чиста постіль, на якій я можу спати, і це робить мене щасливим! Я хотів би подякувати Нітті і Таріці за надану ними доброту".