пʼятницю, вересня 9

Влада Молдови відреагувала на заяву Придністров'я про початок приєднання до РФ


Уряд Молдови назвав недійсним «указ» лідера Придністров'я Євгена Шевчука стосовно початку входження невизнаної республіки до складу Російської Федерації.




Про це йдеться у заяві Бюро з реінтеграції при уряді Молдови. Новину повідомляє «Преса України».

«Влада Республіки Молдова вважає «указ» недійсним, так як він був підписаний неконституційною владою на основі незаконного референдуму, проведеного на частині території Республіки Молдова», - вказано у заяві.

Наголошується, що підписаний Шевчуком «указ» підриває зусилля сторін, які беруть участь у процесі Придністровського врегулювання у рамках формату «5+2», куди входять власне Молдова та Придністров'я, а також Україна, ОБСЄ, РФ, ЄС та США. Цей «указ», як стверджує молдавська влада, може мати негативні наслідки для переговорного процесу.

Нагадаємо, керівник Придністров'я Євген Шевчук видав «указ», який визначає початкові заходи і інструментарій для входження до складу Російської Федерації. Згідно з «документом», правова система Придністров'я повинна бути приведена у відповідність з федеральним законодавством РФ.