пʼятницю, вересня 9

“ХОЧЕШЬ В МОРДУ? Я ДАМ”: ЯК БОЄЦЬ АТО ПРОВЧИВ “ВАТНИКА” В МАРІУПОЛІ

Розмова скінчилася швидко.
У прифронтовому селі Широкине Новоазовського району Донецької області з двох тисяч жителів залишилися тільки 600 “ватників”, які чекають приходу “русского мира”.  Сообщает http://zvamynews.blogspot.com/

Про це Сашко Лірник розповів в “Главреді”, повідомляютьПатріоти України.


“Щойно приїхав з Донбасу, з Широкиного, буквально кілька годин тому. Їздив по передовій до наших хлопців. Був із тими, хто утримує Широкине. Мало спілкувався з місцевими, але спостерігав словесну сутичку в магазині в Маріуполі, коли місцевий житель виказував претензії до нашого українського солдата:

“Мы же один народ с русскими. Что русский Ванюша, что грузинский Вано — мы один народ. Зачем вы сюда приехали?”. Я думав допомогти солдату. Але він сам впорався, сказав тому місцевому: “Хочеш в морду? Я дам”. На чому суперечка закінчилася. А з розмов з нашими солдатами такий висновок: у тому місті з двох тисяч жителів лишилося 600, решта виїхали в Україну, лишилися “упороті ватники”.
Чесно кажучи, у мене не було часу говорити з місцевими — більше часу приділяв воїнам, їм це потрібніше. Але при всьому тому я їжджу і по школах, дитячих садках, і там я не відчуваю несприйняття — дітям подобаються казки, дуже дружнє ставлення. Тож маю надію, що там все налагодиться. Цікаво, що мене пізнають і дуже радіють зустрічі. Тому я не розпитував їх, ватники вони чи не ватники.